Drodzy Rodzice!! Z przyjemnością informujemy o tworzeniu nowej grupy 3-latków w przedszkolu Dwujęzycznym. Serdecznie zapraszamy do rekrutacji! Więcej informacji pod nr tel. 506 552 599; 509 070 200
Opcje widoku
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Podkreślenie linków
Reset

2018.05.08 - Wizyta w Porcie Lotniczym

8 - go maja grupa średniaków razem z paniami i kolegami z sąsiedniego przedszkola  wybrała się na  wycieczkę autokarową do Portu Lotniczego im.Lecha Wałęsy w Gdańsku Rębiechowie. Celem wycieczki było zaznajomienie dzieci z pracą ludzi na lotnisku i jego funkcjonowaniem. Najpierw zwiedziliśmy terminal pasażerski. Następnie zaopatrzeni w identyfikatory i karty pokładowe musieliśmy przejść przez odprawę bagażową i celną. Przechodziliśmy przez specjalne bramki, które potrafią wykryć wszystkie metalowe przedmioty i prześwietlić bagaż. Tu dzieci miały okazję dowiedzieć się, czego nie należy wnosić na pokład samolotu i co zrobić, aby odprawa odbyła się szybko i sprawnie. Następnie udaliśmy się do punktu Lotniskowej Straży Pożarnej. Mogliśmy zobaczyć nowoczesne wozy strażackie, strój strażaka. Największe wrażenie zrobiła  na nas możliwość wypróbowania węża gaśniczego. Obejrzeliśmy też sprzęt ratowniczy znajdujący się w ambulansie. Każde chętne dziecko miało możliwość wsiąść do wozu strażackiego i ambulansu. Było to ciekawe doświadczenie. Zobaczyliśmy też wnętrze niewielkiego samolotu. Zapoznaliśmy się także z drogą, jaką przebywają bagaże podróżujących pasażerów. Nasi przewodnicy podczas trwania całej wycieczki udzielali nam wielu ciekawych informacji związanych z pracą osób w tym miejscu. Na pożegnanie wręczyliśmy oprowadzającej nas Pani drobne pamiątkowe upominki i zostaliśmy zaproszeni do ponownego odwiedzenia lotniska. Zadowoleni i szczęśliwi wróciliśmy do naszego przedszkola na pyszny obiad.